MijnVvAAZorgverzekering en de app
Heeft u een vraag over MijnVvAAZorgverzekering of wilt u weten hoe u de app kunt gebruiken? Hieronder vindt u de meestgestelde vragen op een rij. Als u op de vraag klikt, verschijnt het antwoord.
MijnVvAAZorgverzekering en de app
-
Vanaf 30 mei 2024 is het voor app-gebruikers van zorgverzekeraars niet meer mogelijk om in te loggen met gezichtsherkenning of vingerafdruk. Dit heeft te maken met aangescherpte eisen vanuit DigiD. Inloggen doet u daarom voortaan altijd met DigiD. Zowel bij MijnVvAAZorgverzekering als op de app. Meer weten? Hier vindt u alle informatie.
Heeft u nog geen DigiD? Vraag er dan hier een aan.
-
Via MijnVvAAZorgverzekering en de app van VvAA Zorgverzekering kunt u bijna dezelfde zaken regelen. Maar er zijn ook verschillen. Zo kunt u bijvoorbeeld met de VvAA Zorgverzekering-app eenvoudig een foto maken om zorgkosten te declareren. En via MijnVvAAzorgverzekering kunt u een pdf uploaden om zorgkosten te declareren.
Wat kan er in de app en in MijnVvAAZorgverzekering?
U kunt vanalles regelen in de app en MijnONVZ, maar wat precies? We zetten het voor u op een rijtje:
Dit is mogelijk in de app én MijnVvAAZorgverzekering
- inloggen met DigiD
- declareren
- facturen betalen en inzien
- stand eigen risico bekijken
- declaraties inzien
- polisblad downloaden
- polis splitsen
- zorgpas bekijken
- e-mailadres wijzigen
- service en contact/live chat opstarten
- meestgestelde vragen
- taalvoorkeur instellen (Nederlands/Engels)
Dit is nu alleen mogelijk in MijnVvAAZorgverzekering
Onderstaande zaken kunt u nu alleen regelen in MijnVvAAZorgverzekering. Dit is (nog) niet mogelijk in onze app, al werken we hard aan nieuwe functies.- verzekering wijzigen
- persoon bijschrijven
- verzekeringsbewijs aanvragen
- rekeningnummer wijzigen
- betaaltermijn wijzigen
- betaalwijze wijzigen
- telefonnummer wijzigen